tisdag 27 augusti 2013

Sverigestafetten

 Dags för själva stafetten!
Upp klockan 03.00 för att cykla ca 10 mil i ottan (jag cyklar såklart hela vägen hem) är det vettigt?

Ja jag åkte ju inte Vätternrundan i år, inte heller Glafsfjorden så det är väl bara att tugga i sig antar jag. Fast det ska bli kul tycker jag :D

Det blir väl att leta reda på lite varma cykelkläder antar jag, det kommer bli fin imorgon men natten är nog kall tror jag.

Det sägs föresten att i natt ska vi få se Mars som en extra måne... Legend eller inte? Det sägs också att vi kanske hade två månar en gång...
 
Det kunde ha varit vår verklighet – men jordens tidigare okända andra måne försvann.
Astronomer tror att den absorberades av vår nuvarande måne vid en kollision.
 
Trött i huvet idag, mycket nu men jag orkar inte få ur mig det.
 
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar