måndag 1 juli 2013

Spinning och kettlebells

Det närmar sig semester, verkar som om många behöver vikarier den här sommaren. Jag ska hoppa in så mycket jag orkar, hoppas det hjälper när jag kommer behöva vikarie.

Sommar!
 
Jag är verkligen en riktig sommarkatt, låt mej njuta hela sommaren så jag kan överleva vintern, varför bor vi i detta kalla land? Jag älskar Sverige men helt ärligt, kan vi få lite varmare???

Jag har alltid haft spinning som huvudträning, det räcker inte längre, nu är det mest Kettlebells faktiskt och jag vill mer. Kanske ska vi köra tabata? Lena låter mig välja och jag vet inte än vad jag vill. Step har alltid varit en favorit, men vi har ju inte det på Färjestad.

Sommarutmaningen börjar sätta sig och flera anmälda har vi, fler kommer tror jag.

Jag älskar att känna mig stark, jag har kommit långt, igen. Jag ger mig inte, det är med eller sönder som gäller för jag har inte så många år till som jag kan bli bättre, starkare och känna mig ung.

Jag har ett eget mål, inte färdigt att presenteras men jag har ett riktigt tufft mål, håll i för jag kommer får er att höja ögonbrynen igen.

Once more into the breach, my friends, once more!

 Många fler utmaningar kommer vi ha, så häng med nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar