söndag 14 juli 2013

Dags för årets äventyr

Larmet på hemma, samverkan informerade så vi känner oss säkra att åka iväg :)
Vi planerade att åka idag men vägrar stressa iväg så imorgon drar vi.
Så här ser årets sommarstuga ut. En ganska gammal vagn men helt fin inuti och ganska säkert mer bekväm än förra årets tält. Då vi inte har lika stor bil i år så kommer familjen åka Volvo och jag ska köra MC, bara det blir ju lite äventyr känner jag.

Idag när vi höll påmed vagnen såg jag att laddaren inte fungerar, jag fick bygga om lite och fixa så vi hade en laddare direkt på batteriet, lite strul och hamra i en vagn som inte är vår men nu har vi en lösning i alla fall.

Jag hoppas vagnen inte blir för tung, det är mycket som ska med och jag försöker få alla att försöka få in grejerna i bilen med men det är svårt :) jag la mitt där men det är nog för lite, vi får se vad som händer.

Packade och glada är vi i alla fall så nu ska vi bara sova lite, lämna hunden hos Linda och Anton imorgon sen drar vi, det verkar som om vi börjar med att dra rakt söderut, där verkar solen ligga nu.
Såklart åker Gröna Bella med, vi har ju precis kommit igång så jag vill inte riktigt släppa träningen med denna bumling, tur man har förstående familj :)

Jag på MC, Lena köra stora lasset, jodå visst blir detta ett äventyr, det kan jag lova... dags att köra iväg. Cirkus Lindström på turné i Sverige igen.

Det som känns lite sådär är väl just att vin inte kan vara i samma bil, jag kanske känner lite att jag kan vara lite utanför men vi har en intercom så vi kan prata, i alla fall tror vi det för vi har inte testat än, det visar sig väl.

Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar