lördag 8 december 2012

2 veckor till startskott

Hej

Ja nu är det "bara" två veckor kvar till startskottet av utmaningen 100 dagar. Spännande att vi blivit så många och fortfarande växer vi.

TV4 är lite intresserade av vad vi gör och jag har hört från lite andra media med, vi får väl se om vi blir kända från tv ;)

Har du satt ihop ditt mål än? Kom ut och berätta för oss så vi kan vara med och hejja på.

Beskriv målet lite luddigt, dvs du ska inte berätta hur mycket du väger eller vilket midjemått du har bara hur mycket du vill gå ned eller minska i midjemått, om nu det är ditt mål.

Jag har satt mitt mål och har även skapat mig en morot som jag ska belöna mig med varje vecka (eller som klump när vi är klara.)

Det drar ihop sig till andra advent, ha en trevlig helg och börja titta framåt, jag längtar efter att komma igång nu :) hoppas du gör det med.

Anmäl dig här: http://100dagar.forum24.se/profile.php?mode=bli_medlem

Skickar med dagens floskeltopp:
Lär dig av andras misstag. Du kan inte leva tillräckligt länge för att göra alla själv.
- MARTIN VANBEE -

Kram Hjobo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar